RIDER HASSY☆HAPPY LIFE

2015年より8ヶ月間、先に渡米していた旦那様とアメリカ暮しを経験し帰国。新たなステップを目指しながら日々の生活を楽しんでいる、主婦ライダー兼未来のベーカリーオーナー(野望)の徒然なる日常をお届け致します。

アメリカ便り「染色体験!」~Eport from America " Dyeing Trial"

I had an experience of dyeing trial of the spring fest of Cascadia college.

先日のカスケイディア大学の春祭りで染色体験をしました!

I looked sample pictures of the techniques, and used two kinds of them.
I used many colors, it became kind like gross....

色んな技の写真を見て、私はそのうち二つをチョイス。沢山の色を使ったので、気持ち悪い感じの見た目になってしまいましたが…。

I washed it while reading the written description at home in the next morning, and finally it became cool looking!

翌朝自宅で説明書きを見ながら洗ったら、仕上がりは良い感じになりました(*^o^*)

Now, I wonder if I can start a new business of dyeing. Lol
======I should study about it a lot from now on if I really want to do so! Uuuum....Nonsense to me :(

Anyway it was fun :)

染色で新しいビジネスを始められるかしら?(笑)
でもそうしたら染色についてこれから猛勉強しないとー!うーん、無意味だなぁ(ー ー;)

何はともあれ面白かった!